Daha var aslında temmuz ayında başlayacağım işe ama şimdiden düşünmeye başladım. Bu arada işe dönmezsem de geçiniriz ama zor olur, ben işe dönersem hem bebeğimin hem kendimin hem de evin ihtiyaçlarını çok daha rahat karşılayacağız. Durum farklı biz de anneanne veya babaanne bakmayacak, işyerimin kreşi var ben çalıştığım saatlerde oraya bırakacağım ve oradaki çalışanlar bakacak ya da bakıcı düşünüyorum. Kreş içinde olumsuz bir şey hiç duymadım fakat vardiyalı çalışıyorum 3 vardiya şeklinde. Bebeğimin uyku düzeni vs pek olamayacak gibi görünüyor yani 🥲 Benim yerimde olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz, işe dönmek doğru bir karar mı?