Kızlar 17 aylık kızım var doğdugunda bile bi tane tüy yoktu bugün yıkadıktan sonra fark ettim göbeğinde göğüs kafesinin orda sadece bir bölgede siyah kalın değil ama tüyler cıkmıs sadece yuvarlak bir bölgede şok oldum daha önce yoktu böyle bir şey olabilir mi ya da neden olur ya