mom97X Kızlar Instagram‘da sürekli görüyorum pirinç özlü ürünleri kullanarak beyazlayanlar falan varmış doğru mu bu kullananlarınız var mı aranızda ?
12betul mom97X Pirinç mayasını kullanıyorum . Yani ben çilli ve leke olmaya müsait biriyim . Sadece cildimi aydınlattı ve nemlendirdi . Sevdim ama abartıldığı kadar değil . Zaten tek ürün asla kurtarıcı da değil
HeeSenCokBiliyon mom97X pirinç mayası kullanıyorum tek etkisi nemlendirmesi ve parlaklık vermesi o da geçici bi süre tabii herşeyi o kadar abartıyorlar ki bi de birinde gördüm mü hemen hepsinde görmeye başlıyorum istemsizce bi merak oluyor ama çoğu ürün anlattıkları gibi değil malum deterjan glint gibi 5 para etmez asperox sevmem ama o bile glintten daha iyi güya bitkisel yersen… Emaye tenceremi mahvetti instada görüyorum çoğu kişinin tezgahını mahvetmiş ve firma asla kabul etmiyormuşş eeee bu fenolar öve öve bitiremedi bunu
yorgunargindarginmomy Ben pirinç özlü yüz temizleme jeli ve pirinç mayası varya şu bir ara viral oldu ondan kullanıyorum .Yüzüm de ton eşitsizliği var Bi tık giderdi diyebilirim ama tamamen çözüm olacağını düşünmüyorum.
yorgunargindarginmomy mom97X bir çok ürün gibi…Zaten fenolarin önerdiği ürünlerden hızlıca uzaklaşmak gerekiyor .Trendyoldaki mükemmel ötesi yorumlara da inanmamak gerekiyor çoğu ürün alıp Yorum yazanlar bence fenolarin adamları 💵💸
Monaroka Pirinci pişirin lapasından krem yapın sürün. Allah aşkına pirinç mayası diye sattıklarında pirinç olduğundan bile şüphe duyarım. Komisyon nerede fazla ise fenocuklar orada
asilazmazbalkokmaz Pirinç sabunu popülerleşmiş sanırım. Annemler yengemler hep aldılar. Kullanıyorlar, lekeleri giderdiği ve ton eşitlediği iddia ediliyor. Ben sonucu gözle göremedim henüz ama onlar memnunlar. 🙂
mom97X asilazmazbalkokmaz aslında benim istediğim ton eşitleme ve beyazlama. Tabi mümkün değildir tek bi ürünle