1 ay önce hafif ateş 38 lerde yani ama inatçı değildi düşüyordu hapşırık öksürük burun tıkanıklığı yaşadık kızım ben esim bayağı ailecek:) sonra antibiyotik kullandık hatta doktor kızıma iğne falanda yaptı amoklasisin adında biz atlattık bi 1 ay sonra bidaha böyle olduk ama ateşsiz sadece burun tıkanıklığı ve balgam 20 gün geçti tekrar hastayız boğaz testi yaptırdık kızımda beta cıktı antibiyotiğe başladık suan iyi gibi yani bayağı düzelme oldu sanırım öncekilerde geçmeme sebebi antibiyotiği 5 gün falan kullanmamızdı şimdi 10 güne tamamlayacağız kurtuluruz umarım yaşayan var mı bunu ne yaptınız:(