10 aylık ve alerjisi olan oğlumdan tecrübe ederek söylüyorum çok aceleci olmayın tadım ayları diyorlar gerçekten öyle dokuzuncu ayına kadar tadım ayı sayılıyor ve İrmik yulaf falan verdiğinizde de üç gün kuralı uygulayın bizimki İrmige alerjisi varmış hiç aklıma gelmezdi çok zor bulduk🤧😑