tuayyo Kızlar bebekleriniz ne zaman yürümeye başladı? Bizimki bayadır sıralıyor ama henüz yürüme yok 11 aylık olucaz
12betul tuayyo İlk kızım tam yaşında İkincisi 9,5 aylık falandı Son numara 13 aylık yürüdü Son numara 9 aylıkken sıraladı erken yürür derken 13. Ayı buldu
tuayyo 12betul pekii yürüyünce hersey daha mı zorlaştı 😀 benimki böyleyken inanılmaz hareketli yürüyünce nasıl olur tahmin edemiyorum 😀
mahirm ygtkrn11 genelikle bu donem 8 veya 9. Aylarda oluyor mobilya tutunarak bir yerden destek alarak yürümesine denir.
mahirm tuayyo biraz erken degilmi 😀 bence biraz daha bekleyebilirsiniz dah küçük tabi bu ayda olupta yürüyenlerde var ama her bebek ayni değil heleki tonbiş bir bebeginiz varsa bizim gibi geç yürüybilirsiniz biz 15. Ayda yürüdük.
tuayyo mahirm valla inanılmaz hareketli bir bebeğim var yani maşallah diyim bir saniye durmuyor evde emeklerken ferrari gibi 😀😀
12betul tuayyo Tabi ki hem de nasıl ama öyle paytak yürümesi de mükemmel . Mesela az önce ben mutfak toplarken geldi (14,5 aylık ) bayram şekerlerini kavanoza dolduruyordu ben de o sıra mutfağımı topladım 😊 zorlukların güzellikleri de var 🌸