Bsrpnr Kızlar selam kızımın bu ay sonu rota virüs aşısı vardı. Evden cıkarmak istemiyorum cocugu ne yapacagımı bilmiyorum aşı vaktini kaçırmak istemiyorum ağızdan yapılan bir aşı olduğundan evde yapılabilir mi ? Yani yapan var mı aranızda ?
Misskokulum Bsrpnr bizim de 2. Dozumuz var bu hafta içerisinde yaptırmamız gerekiyor ozel hastaneye gidiyoruz hala napicagimi bilmiyorum 2.dozu vurdurmazsak 1. Doz çöp olacak 😐
Arven10 Bsrpnr doktorunuza danışın aşınızı 1 ay erteleyebilirsiniz bizim de 2 yaş aşımız var doktorumuz biraz erteleyebiliriz bu ortamda dedi
Bsrpnr ikibebeklibirannee aa ya doktorumu aradım ulaşamıyorum evde biz yapabilirsem birşey olmaz dimi ? Korkuyorum da
Bsrpnr Arven10 ama bu rota ilk 6 ay içerisinde 2 doz diye okumuştum bu ay sonu 3 aylık olacak kızım ertelenebilir bir şey mi ?
ikibebeklibirannee Bsrpnr Ben doktoruma sormustum nolmaz yavaş yava tutmasına izin vererek karnını açken verebilirsin dedi yegenlerine felan da hep evde yapıyorlarmış annesine söylemiş. Ben alamadım tabi rota aşısını maalesef. Alsaydın kendin yapicaktim
Arven10 Bsrpnr yine de doktorunuza danışın özel durumlarda ertelenebilir belki en iyisi tavsiyeyi doktorunuz verecektir
ikibebeklibirannee Bsrpnr ne demek 10 dakika içinde vermiş olursan sorun kalmayacaktır ama soğuk zincir bozulmamali önemli olan o
3meleginannesi Bsrpnr ben saglık ocagındaki hemsireye yaptıracagımı söyledigimde ’evde kendinde yapabilirsin aslında’dedi. Eczaneden alip kendim yapacagım galiba
Omer_Asaf81 Bsrpnr ayni durumdayim ayin sonunda 2.dozumuz var doktora sorup kendim yapmayi dusunuyorum.