Kızlar iyi akşamlar
Kızım 16 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum biliyorum erken ama artık zorlanıyorum. Gece sürekli emmeye kalkıyor üstümde uyuyır. Beşiğinde asla yatmıyor birlikte yatakta yatıyoruz. Üçümüz sığmadığımız için eşim başka odada yatıyor. Yemek yemiyor yerken meme diye ağlıyor. Bana sinir krizi geliypr tabi. Emzirmekten tiksindim bu yememe şeyinden sonra özellikle. Bir de göğsümü parmaklıyor 😩😩 me yapıcam ben bu durumları yaşayan var mı? Sizce çok mu erken? Bırakmak için rneler yapmalıyım