12betul evet balım dipler daha koyu görenler de uçlara sombre ombre yapmışım gibi konuşuyor ben 5 yıldır saçlarımı adam akıllı şekillendirmiyorum bile küçükken de böyleydi genç kızken de. Sonradan evde kendim boyadım falan derken en son platin sarı yaptırdım sonra tövbe ettim boyaya. Sıfıra vurduktan sonra sadece uzamasını bekledim şimdi de küçüklüğümdeki gibi iki renk duruyor. Beyazlarım da çıktığı için onları da kapatmak istiyorum. Velhasıl bana yine kuaför yolu göründü desene 😂