Kızlar ya valla tek biz mi böyleyiz diye dertleşmek istedim nerdeyse 4 yaşına yaklaştı ama uykuları hala düzensiz kötü öğlen 1 saat uyuyor bırakmıyor denedim akşamda düzenledim biraz daha 9 da yatmaya geçiyoruz ama ufacık dese uymuyor uyanıyor vs beni yanında istiyor
Öğlen ve akşam da aynı
Asla rahat oturamıyorum yaklaşık 2 senedir hep diken üzerindeyim tamamen dalması gece yarısını buluyor bana bu kadar yapışıl olması normal mi
Bazıları çocuk uyuyunca temizlik yapıyor ben afedersiniz WC bile zor gidiyorum ses Olır da uyanır diye eee birde apartmanda çok ses olıyır onlardan sürekli uyanıyor ve etkiliyor
Tükenmiş durumdayım mental olarak okula başlayacak eylülde umarım biraz olsun rahatlar ve kendime alan açabilirim sizde durumlar nasıl tavsiyelerimiz varsa çok sevinirim ❤️🌼