callainas her emzirmede iki göğüsten de beslemek zorunda değilsiniz. Fakat 5 dk kısa gibi geldi bana da. Bebeğim de ilk zamanlar uykuya dalardı fakat sarılık olmasın diye çenesinin altından parmağımla sürekli dürterdim, uyumaması için. Biraz emme (memeyi bırakmadan) biraz uyuma şeklinde 45-50 dk emer, emmeye başladığı saatten itibaren olmak üzere 1,5 saat sonra tekrar emerdi. Siz de çenesinin altını dürtün, burnuna dokunun, beresini çıkarın, çorabını çıkarın ayağına dokunun vb hareketlerle uysnık tutmaya çalışın. Allah bağışlasın. Sağlıkla büyütün inşallah.🌸