mommyshark1567 hehe sağol canım benim, uyuyorum dediysem tabi uzanıp yatabiliyorum biraz da olsa anlamında. 40 gün dimdik gözümü kırpmadan oturdum. 😅 Annem de yanımdaydı o zaman sağolsun o da gözünü kırpmadan kucağında tuttu; o günlere nazaran uyuyabiliyorum dedim yoksa hala tam oturmuş bir düzenimiz yok. Mesela şimdi saat 2 de kalktım, saat 4:19 oldu uyuyor kıpırdanıp duruyor uyanıyor, bir daha pış pış yapıyorum derken saatler geçmiş 😭 3. Ay atağı 4. Aya mı bağlandı ne bilmiyorum çok uyanıyor bu ara gece..
Gelelim soruna (kusura bakma dert yandım);
Genelde 20:00-1:00, 1:30-4:00, 4:30-6:30/7:00 şeklinde uyuyor. 2 kere uyanıyor prensipte ve o kıpırdanıp beni uyandırana dek ben uyanmıyorum bırakıyorum uyusun.. Bazen esrarengiz bir şekilde o uyanmadan bir kaç dakika önce uyanmış oluyorum, bekliyorum uyansın diye. Bu ara olan tuhaflıkları saymazsak bu şekilde gidiyoruz.
Ondan önce kalktığım olursa o kıpırdanmaya başlayınca alıp hemen emziriyorum ki uykusu dağılmasın çünkü çokkk çok uykuya direnen bir bebek, ilk günden beri..
Sizin nasıl giiyor?