iyi akşamlar benim bebeğim 28 aylık ve doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyorum doktora götürdüm tahliller yapıldı herşeyi normal olduğunu söyledi 18 ay aşısını vurunduktan sonra oğlumda bir bacak sendromu gbi sürekli tekmeleme ile devam eden bir uyku problemi oldu doktora sordugumda da muayne etti fakat alışkanlık yapmış olacağını söyledi fakat 1 yıldır biz bu konudan sıkındık bir öneriniz olur mu bu sebeple uykusu bölünüyor sürekli kıpır kıpır