18 günlük bebeğim altını değiştirirken ve duş aldırırken ağlaması uzamasına izin verince sesi gidiyor morarıyor kucağıma alıp dik tutup sallayınca kendine geliyor korkudan altını çok hızlı değiştirilmeye çalışıyorum bu yüzden düzgün yapamıyorum ve pişik oldu vicdan azabı da çekiyorum iyi bakamıyorum diye ne yapacağımı şaşırdım var mı bi önerisi olan