mondecaidensecmeler Kızlar iyi akşamlar çamaşır makinesi almayı düşünüyoruz. Ne önerirsiniz güzel yıkayan?
oylesinebiri__ mondecaidensecmeler Bosch bizim 3 yıldır kullanıyoruz gayet güzel yıkıyor hiç pişman olmadım
betul97_ mondecaidensecmeler Bosch Serie 4 kullanıyorum çok memnunum 5 ay önce de kurutma makinesi aldım elim ayağım oldular
forumgurmesi Bosch serie 4 kullanıyorum çok memnunum annem vestel kullanıyor mesela onun çıkarmadığı birsürü leke olurken benim makinem çok güzel yıkıyor, özel leke çıkarma özelliği de var, sessiz çalışıyor .