hayat38 Arkadaslar dyson v8 cyclone ve dreame r20 arasında kaldım kullanan memnun olan varmı bırısınden bırısını alacağım şimdiden zaman ayırıp cevap verenler için teşekkür ederim 🫶🏼🌸
asilazmazbalkokmaz hayat38 Dreame R20 kullanıyoruz bahçe evinde. Performansından memnunum. Evimdede robot süpürgesi var. Dyson’dan kayınvalidem memnun ama V8 değil onunki 🙂
hayat38 asilazmazbalkokmaz Ne kadar suredır kullanıyorsunuz pekı zamanla perfonmasında azalma olmadı degıl mı