Kızlar benim gibi yaşayan var mı sknti mi anksiyete mi kızım yigun bakıma alınmıştı sonra bide büyük kızım var hep küçüğün üstünde onun için evham mi yapıyorum bilmiyorum ama iki göğsüme ağrı giriyor genelde sola bugünde nefes darlığı gibi başladı daha doğrusu derin nefes alma ihtiyacı ne olabilir sizce anksiyete panik atak mi yoksa kalp cigerle alakalı mi rrsmen öküz oturmuş gibi ustume