Bazıları 7,9,13 diyor benim gittiğim doktor 9,13 dedi. Kafam çok karıştı bu ayda yaptıran da çok. 9 ve 13 ayrı aşılar mı 7. Aydakinden? Bebeğin 7 ay 18 günlük halen 7. Ay aşısını yaptırsam olur mu? Bu konuda gerçekten bilgisi olan yazabilir mi arkadaşlar?