Sıralamanın doğruluğu diye bir şey yok. Önce alt ön, sonra üst ön vb şeklinde giden sıralama, çoğunluktan hareketle öngörülmüş bir sıralama. Kesin olarak öyle olmak zorunda diye bir durum söz konusu değil. Nitekim benim bebeğim önce üst ön, sonra üst azı, ondan sonra alt ön dişlerini çıkardı. Dişlerinin çıkış sırası yanlış mı şimdi? 😃 ne yapalım sıralamayı bozan dişleri? Ona doğru ya da yanlış sıra denmez, beklenen sıra denir.
nazlihilal07
Şu an 4 kanin diş aynı anda çıkıyor. Toplu çıkarması da doğru ya da yanlış değil; normal.