Deletedmom2987 bebeğim doğmadan önce Dyson almıştım, düzenli çalıştığında çevresinde toz tutmuyor gerçekten. Ama en çok işime yarayan kısmı bu olmadı çünkü evin hava kalitesi genelde iyi çıkıyor sigara içilmediği için sürekli havalandırıldığı için, ben ısıtıcı özelliğini çok kullandım ev ısısı düştüğünde kombi devreye girene kadar bebeğimin altını açacaksam üstünü değiştireceksem veya yıkarken tüm evin ısısını yükseltmek yerine Dyson çalıştırıp istediğim ısıyı elde ettim. Soğutma özelliğini denemek için yazı bekliyorum. Genel olarak kullanımı da kolay 🙂