Bebeğim 3.5 aylık eller ağızda salya var 4-5
Gündür çok huzursuz 4.ay atağı diyorum ben şu 2-3 gündür bazen uyurken eli kulağında oluyor uyanıkken de ağlıyor sürekli eli kulağına gidiyor kulağında tutuyor kulağı ağrıyor olabilir mi ya da diş mi çıkartacak o yüzden mi kulağını tutuyor tecrübeli anneler help me