02ada ateşi çıkmadan ilaç kesinlikle vermeyin. Aşı yapılırken zaten ateşi çıkınca hangi dozda verebileceğinizi söylüyorlar doğru dozu verdiğinizde ateşi hemen düşecektir zaten endişelenmeyin. Eve gelir gelmez üşümeyecek kadar üstünü giydirin ateşini kontrol edin yeterli. İlk aşılar bizde ateş yapmamıştı. Bol bol uyuyp emmişti.