Bebişim 8 ay 22 gunluk ama geceleri işte gazını zor çıkarıyor bazen cıkarmıyor yataga koydugun an 30 dk sonra full dönüyor kalkıyor mızırdanıyor yatıyor geri ve gidip kucagıma alıp dık tutsam masajda yapsam cıkmıyor gaz bende alışsın dıyorum çıkarmıyorsa ama 1 haftadır böyle gecede cok uyanıyor alısırmı yasayan var mı kızlar