gktrkl _YanakReisinAnnesii İnşallah canım sağolll.ya evet birde geç ve zor çıkartıyor dişleri oda çok zorluyor onu
_YanakReisinAnnesii gktrkl Kolaylıklar diliyorum her iki tarafa da çok sıkıntı diş ya. Hemencecik tamamlayıp kurtulursunuz inşallah 🙏🏻
kirazmevsimi_ gktrkl azı dişlerinde bizde boyleydik yani kaka normal kıvamdaydi ama gün içinde çok yapiyordu. Buyuk ihtimal distendir. Maflor şase kullanmistik rahatlamisti hemen kaka sorunu.
gktrkl kirazmevsimi_ Çok Sağolun evet diş döneminde başladı oda bu hafta benimde dikkatimi çekti çocuk yemek yiyor yada mama bi müddet sonra kaka yapıyor dedik bişrymi var acaba
Suklumaga organikirmik merhaba bebeğiniz kaç aylık benim bebeğim de hafta da bir kere yapıyor 12 aylık kaç gün yapmazsa sıkıntı bilgi verir misiniz
organikirmik Suklumaga 15 aylık. Huzursuzluğu olmuyor mu yapmazsa peki sizinkinde? Artık ana besinleri katı gıdalar o yüzden 2-3 günden sonrasına kabızlık diyor doktorlar
Suklumaga organikirmik huzursuz olmuyor sadece yapamıyor ağlıyor mesela 4 gün oluyor yapmadığı ama keyifli sonra yaparken çok ağlıyor hep böyle
Rwerdst gktrkl 4-5 üstü ishal sayılır. İlla sulu olmasına da gerek yok. Evde Probiyotik varsa içirin. Yoksa alın. Ve probiyotikli besinlere ağırlık verin.
rachelgreen_ gktrkl bir ara benim bebeğim de öyle olmuştu hatta arttırıyorum 7-8 kere yaptığı bir gün olmuştu😂 ishal de değildi normal kakaydı. Ama sonra geçti.
gktrkl rachelgreen_ evet bu durumu yaşayıp geçen çok fazla bebek varmış önemli olan devamı olmaması ya 🥰