Benim kuzenimin çocukları yer yemez yaparlardı. Babaları da öyleydi. Kuzen eşim sofradan kalkar gider derdi, belki de çok güzel çalışıyordur bağırsakları. İçinizi ferah tutun yapmaması da kötü bir şey. İnşallah bir sorunu yoktur. Sağlıkla büyüsünler.