tucci Kızlar içinizde kalan duygularınızı dökün hadi bakalım başlıktaki cümleyi tamamlayalım.Ben başlıyorum.Anne olmayı çok sevdim fakat eski benliğimi,rahat rahat uyuduğum günleri çok özledim..😔
aylaa26 tucci yaz yaz bitmez bacım eski neşemi zayıflığımı özgürlüğümü herşeyi özledim çünkü son zamanlarda çok tükendim kafayı tırlatıcam hunileri taktım ben
binnur37 tucci Sinirliyken görmeseydim keşke bunu .. Rahat rahat evimde oturmayı özledim iş yapmayı özledim . 3 yaşına girecek kızımla yeni doğan dönemine döndük göt ile don gibiyiz dibimden ayrılmıyor şaka gibi sinir geldi tepeme .
artikbiranneyim tucci uyumayı özledim ya bi de arkadaslarımla plansızca tek başıma buluşabildiğim günleri🫠
hemshireanne tucci anneliğimde keyif aldığım söylenemez ama nedense eskileride özlemiyorum ben. Eskiden çok güzel günlerim oldu eskiyi hatırlayınca hep yüzüm gülüyor ama özlemiyorum sanki olması bitmesi gerekirdi kabul ediyorum
Deletedmom_897 tucci Anne olmayı çok ama çok sevdim.Kendime en yakın arkadaşımı büyütüm 🌸 amaaa ikinci bir çocuk icin aynı sabır, enerji olmaz diyo düşünüyorum
tucci Deletedmom_897 Ben tek çocukta bütün hakkımı kullandım darısı isteyen herkese olsun inşallah 🤲🏾🥳
ikibebikoannesi tucci anne olmayı çok sevdim fakat keşke küçüklüğüme geri dönebilsem tekrar çocuk genç yetişkin olabilsem ✨
Meri-Mel tucci Evet canım bu günleri gülerek hatırlayacağız insAllah, geçecek elbet Rabbim sağlıklı evlatlar versin inşallah 🌸