seval868_ 11 haftalıkken gebe olduğumu öğrendim ve 56 kilo çıktım doğuma 78 kg ile girdim 🥲😅 40ından sonra 18 kilom gitti ama 60 kilo altına bir türlü inemiyorum. Sizler neler yaptınız, verdiniz mi kiloları? Yaptığınız bir spor var mı evde özellikle ?
kdcirem seval868_ direnç kilonuzdur biraz daha sabredin düşersiniz. Direncin altına düşmek zor oluyor.
seval868_ artikbiranneyim valla öyle bişey yiyen biri de değilim hele ki abur cubur tüketimi hiç yapmam neredeyse. Ama yinede gitmiyor 🥲
artikbiranneyim seval868_ o zaman spor ama şöyle ağırlıklı pilates fitness gibi yani o işe yarar yap yakımını hızlandırmanız lazım
seval868_ Ayse_asel kahvenin içine mi atıyorsun sirkeyi vehangi sirkeyi kullanıyorsun. Bir de leslie ne oluyor
mommyshark1567 seval868_ YouTube da videoları olan yürüyen bir abla var, Leslie o kadının adı tatlım. Evde yürüyüş.. Bir de grow with jo varmış ben de yarın ona başlayayım diyorum. O da evde kardiyo egzersiz programı.
Ayse_asel seval868_ yok cnm hindiba sirkesi ve kahvesi aldım bn uyaninca 1 yk sirkeyi 1 sb şu ile karıştırıp içiyorum 2 saat sonra kahveyi iciyorum yarım saat sonrası kahvaltı yapıyorum akşamda yine kahve içip yarım saat sonra yemek yiyorum leslie spor gibi bir şey YouTube yazınca çıkıyor cnm
kdcirem seval868_ 🤣🤣 o zaman bosverin boyunuzla orantiliysa kıyafetlerinizin duruşu güzelse bence kilo önemli degil. Bölgesel düzeltin sporla en güzeli.
seval868_ artikbiranneyim spor yapıyordum hamile kalmadan önce ama şuan bebeğimi bırakacak kimsem yok ve bebeğimde huysuz bir bebek kucağımdan inmediği için yapamıyorum 🥲
marinmom Sabah kafaya koydum diyete giricem diye ne zaman eşim geldi o fikir kafamdan gitti simdi de ıslak kek yapmıştım onu yicez hahaha🤣🤣
artikbiranneyim seval868_ o zaman niye acele ediyorsun kuzum🥹 anın tadını cıkar bebeğini bol bol sev öp kokla bugünler geçecek kilolar verilecek ohoo sıkma canını ya♥️
seval868_ marinmom oda kilosundan müzdarip ama tutamıyor boğazını 😅 o olunca yanımda haftada yediğim yemeği 1 günde yiyorum valla 😅
marinmom seval868_ ayy valla aynısı inan ben bekarken akşamları ağzıma bir şey surmezdim kola nadir içerdim e adam getiriyor tek başına da yemiyor napim dayanamıyorum 😀