brvnkr Fazlasıyla yapar aynı durumu yaşayan biri olarak çok ağrı çekiyorum sırtına koluna ve parmaklarına vurur bazende uyusuk gibi yapar.Eczanelerde yakı var ondan alıp takarsanız biraz azalıyo ağrı tabi yakının biraz yanma durumu bar mentollü olduğu için kas gevşetici falan içip ovduradabilirsiniz geçmiş olsun