canoskio dolap kuruluğu olması lazım ya da filtreyi sürekli temizlemezseniz o zamanda nemli bırakıyor su tankını falan uyarı vermeden boşaltın. Benim kurutma makinem arçelik 2.el ve biraz eski model o yüzden tam kurutsun diye 2 kez çalıştırıyorum 2.de çok güzel kurutuyor