alpismom34 Arkadaşlar selam Oğlum bugün tam 11 aylık Düzeltilmiş 9,5 aylık 34 haftalık doğdu Bebeğim çok minyon 71 cm boyu kilosu da 8,5 ve sanırım azı dişleri geliyor yemiyor hiç bu ara :( İştah arttırıcı kullanan var mı çok takıyorum
3kedili2bebekli alpismom34 bebeğiniz prematüre boyu ve kilosu ayına göre muhtemelen normal endişe edecek bir durum yok gibi
dunnobeck alpismom34 Benim bebeğim 10 aylık sağlıkocağında 72 cm 9 kilo ölçüldü erkek. Bence bebeğinizin boyu kilosu dediğiniz kadar az değil. Doktoru ne diyor?
hemshireanne alpismom34 benim bebeğimle aynı gidiyor bebeğiniz. Benim oğlumda 34 haftalık doğmuşru ilk aylar güzel kilo aldı ama sonra durdu kilo alımı.
altay2123 alpismom34 düzeltilmiş yaşına göre boyu gayet iyi kilosu da bebeğimde 75 41 haftada doğum yaptım bence iyi yanı kimseye kulak vermeyin
alpismom34 3kedili2bebekli Gelişimi de düzeltilmiş yaşına göre ilerliyor ancak annem babam sürekli çok ufak olduğunu söylüyor Psikolojim bozuldu resmen 😣
alpismom34 hemshireanne evet ilk aylar güzel kg alıyordu ama 3 aydır durdu maalesef Ek gıdayı da çok sevemedi
hemshireanne alpismom34 benim oölum güzel yiyordu aslında ama maluç ek gıda bol vitaminli oluyor ama kilo aldırmıyor avokado brokoli nasıl kilo aldırsın😁 gece beslenmesi de olmayında kilomuz durmuştu. 19 aylık 10 kilo şuan kaç aydır yine böyle
adamommyy alpismom34 benim bebegim de 9 aylik 71 cm 7850 kilosu sinirda diyolar basta cok takardım ama simdi napiyim kilo alınır verilir yeter ki sağlıklı olsun diyorum. Sizin ki azsa biz yanmışız demektir :)
alpismom34 adamommyy 9. Ay kontrolünde 8,5 kgydu bebeğim düşünün o zaman öyle demişti doktor şimdi tarttım 11. Ay 8.2kg çünkü yemiyor 😪 4.aydan sonra kg alımlarına bir şeyler oluyor 😣
adamommyy alpismom34 bugun inanın taneli yemiyo diye çatalla defalarca ezdiğim seyi vermeye çalıştım ve yemedi. Dun eline pankek verdim daha dokunur dokunmaz ağlamaya başladı. Bugün pes edip ben de ağladım yemiyo diye. Bilmiyorum emziriyo musunuz ama ayni şekilde devam edin bi yerden sonra yiyecekler elbet inanıyorum. Az geriden yapicak bisey yok yemeyen bebek yemiyo
alpismom34 adamommyy sosyal medyada kocaman tabakları yiyen bebekleri görünce aksini uygulayan sadece kendi bebeğim sanıyorum 😣
adamommyy alpismom34 bu arada duydunuz mu bilmiyorum buğday Ruşeym i iğde çekirdeği ve unu gibi unlar var organik. Ne yiyorsan sevdigi biseyler mutlaka vardır içine atin zaten tadi yok unlarin anlamıyorlar kilo aldırıyor diyolar ben de deniyorum alerjisi olmazsa bi bakın bi ay öyle deneyin bakalım değişecek mi
alpismom34 adamommyy bende nutrigen üzüm çekirdeği aldım aslında onu denemeyi düşünüyorum dr faydası yok ama dene istersen dedi
ahat alpismom34 instagram da iştahsız anne grubu var tarifler deniyoruz aslında sizler de girin Büşra uğurlu adlı bir anne var o açtı baya da bilgi paylaşımı yapılıyor