hazalpuras Anneler bebeğimin 40 banyosunu yaptıracağım 2 gün sonra, internetten biraz baktım ama bilenler beni aydınlatabilir mi acaba.
hazalpuras Haribo42 bebeğin 40 ı çıktığı gün banyo yaptırılır, kırklamak derler. Banyo da bazı şeyler var mesela suya altın atılır gibi. Detaylı bilenler varsa beni bilgilendirsin istedim canım.
hazalpuras Haribo42 gelenek diyelim 😊 dua edilir banyo yapılır, hem anne hem bebek. 40 gün bitimi hassas dönemden çıkıyorsun artık, mesela eskiler bu banyodan sonra gezmeye çıkarırlarmış ilk defa bebekleri gibi.