17 aylık bebeğimde dün akşam ara öksürük başladı, hafif de bir hırıltısı var ama keyfi yerinde görünüyor, burun akıntısı falan da yok. Hastaneye götürüp gereksiz ilaç yüklemesi yapmak istemiyorum. Malum her gidene antibiyotik başlatılıyor. Evde yapılabileceklerle ile ilgili önerileriniz var mı?