kevsii Şuan biz 43 günlüğüz
20.gününden beri benim oğlumda aynı ama artık uyku saatlerini çözdüm😅 bebeğimde anca çözdü öğlen 12 ,1 e kadar en uzunu 45 dakika öğleden sonrada 15.00 dan en geç 18.30 da kalkar ama aralarda kalkıp emer☺️ uyanık kaldığı süreler tabi eziyet gibi birşey oluyor çünkü hep gezmek ister kucakta bazen kucağı bile istemez ama yatmak uzanmakta istemiyor öyle bir kötülüğü var kollarım pert oluyor. Uyku sürelerini bazen ben kendim uzatıyorum ki uzun uyusun iyice uykusu sıkarsa tabi uyuyor ama beşiginde yatmayinca koltukta yatırıyorum ara sıra yerini değiştirmek lazım. Yumuşak bir yastık aldım uyurken ya beline,ya 2 bacağının altına yada bacaklarin arasına yastığı koyuyorum çoraplarida çıkartıyorum yatarken rahat yatıyor her 1 saatte de pozisyonunu degiştiriyorum çok karışık oldu ama her yolu deneyin derim bebeğinizin huyunu illa çözersiniz ☺️ ama tabi bazen ne oluyorsa herşey alt üst olup bütün uyku düzeni bozuluyor hem ben hem bebeğim cıldırıyoruz😅 artık günluk hayatımı bebeğe göre yaşiyorum