Ben uzaktan çocuk gelişimi okuyordum çocuğum 2 yaşında kreşe veririm hem aynı kreşte çalışırım olursa diye ama yarım kaldı boşanma süreci olduğundan şimdi bunun sertifikasını alsam oluyor mu bu şekilde sertifika ile ise alınır miyim burada yen açılacak gündüz bakım evi falan var çocuklara acaba olur mu hem çocuğumu veririm yine