Doğumdan sonra 10 aylık oldu yeni adet oldum ama lekenme falan şeklinde ve 1 gün sadece pet dolduracak şekilde şimdi 2. Adetim ve aynı şekilde 2 gündür lekenme var. Ama adet gibi ağrı da yok. Ve ikinci çocuğum normal mi ? Emzirmeden dolayı mı böyle ilkinde. 4 ay sonra oldum hadi neyse normaldir belki de dedim ama 9 aylık oldu ramazanda lekenme şeklinde oldu. Lekenme şeklinde oluyor bir gun biraz sonra geri lekenme şeklinde ne zaman başliyor ne zaman bitiyor anlamıyorum normalmi