busebzkrt38 Göğüs uçlarım yara oldu. Canım çok yanıyor. Silikon uçla tutturmaya çalışıyorum. Emzirmek eziyet gibi… Ne yapsam çabuk geçer lütfen yardım
heidigril busebzkrt38 öncelikle geçmiş olsun. Benim en hızlı streç ile geçti. Emzirme bitince sütümle göğsümü ıslatım koyuyordum orası sürekli nemli olduğu için kabuk bağlamadı hemen iyileşti
minnakanneyim busebzkrt38 tahinin üstündeki yağ iyi geliyor gümüş kapak ayva çekirdeğini suya koyup jel gibi olduktan sonra sürmekte iyi geliyor
gncgl_ busebzkrt38 bende krem ve göğüs kalkanı kullanarak çabuk toparladım. Ped veya elbiseye değince daha çok can yakıyor. Her emzirme sonrası göğüs ucu kremi sürüp kalkanları taktım bir sonraki emzirmeye kadar.