sseevvaall Philips avent biberon evet çok iyi ama akışından bebeğim çok yoruluyordu bunu alacaksan 3 numara emzikten direk alıp başla bence . Bende sağarak verdim hep ve bir süre sonra bebek memeye temas etmediği için sütüm bitti 🥲 Hipp ile başladık ama asla doyurucu olmadı çok kustu bebeğim, bebelac golda geçtik ve kilo alımıda iyi, doyuruculuğu da iyi doktorumuzda memnun kaldı kilo alımı için