Yahu kızlar öncelikle merhaba nasılsınız 😁
Derdim şu ki ben gerek hamilelikte gerekse emzirme sureclerimde hep dişten çektim en son Bir ay kadar hiç geçmedi İlk defa dişçiye gittim korkumu yenip 😁😂 Neyse İki 20 lik çektirdim birinde grip oldum aynı gün çok zor geçti ikincisi zaten yandı dikişleri yanındaki üç diside kapsıyordu on gün Ağrı’dan haplar falan zor dayandım . Neyse şimdide çenem sorunlu diye tedaviue başladık ve kalan iki disiminde çekilmesi gerekli dedi doktor . Amaben asla istemiyorum Korkuyorum aksi gibi ağrımaya da başladılar Siz neler yaptınız Bu dişlere ağrısına falan az konuşalım ya 🥹🥹