kizo bırakın ev işleri kalsın, yemek yapın birlikte yemek yiyin, etrafı toplarken ona da oyunmus gibi gösterin. Bebeğinizi de dahil edin rutininizin içine. Katı gıdalara gelirsek benim kızımda 1 yaşında ve hiç katı gidalar yemiyor, doktorumuz diş sayısı az olduğu için ve ısırma, çiğnemeyi daha bilmediği için yemek istemeyebilir demişti