Gokturkunannesi01 Kaynımın sözü var oğlum 4 aylık ben eşofman değilde takım elbise tarzı giydirecektim herkes nazar olur diyor ne giydirecegim bilmibilmiyorum yorum yaparmisiniz siz nasil giydiriyodnz özel gunlerde
Kaveda Gokturkunannesi01 bencede giydirme bende nazara çok inanıyorum kot şeklinde taytlar var lcw da hem çocuk rahat eder üstüne bide sweatshit tamamdır 👍
Hiwarab Gokturkunannesi01 Ben hiç sevmiyorum küçük bebeklerin böyle resmi giydrilmesini adı üstünde bebek rahat rahat spor tatlı şeyler giydir ☺️ Daha 4 aylık daha çok küçük rahat şeyler giydirin..
Seyma1912 Gokturkunannesi01 ben spor sevimli şeyler giydiriyorum anlamsız geliyor küçük bebeklere öyle takımlar giydirilmesi hem rahatsız bir giysi
Eminos Gokturkunannesi01 ben olsam Mevlüt takimlari oluyor sirin ve rahat oluyor penyeden ben oyle giydirirdim
Deletedmom139 Gokturkunannesi01 e bebekte alttan çıtçıtlı gömlekler var onunla birlikte normal bir kot giydirebilisiniz hem rahat eder hemde çok daha güzel oluyorlar 💙
IrmakAliKerim Gokturkunannesi01 eşofmanda değil klasik takımda değil çok tarz kıyafetler var canım lcw falan bak spor bi gömlek papyon altına güzel bi pantolon Harika şeyler var artık bebekler için çok tarz şalvar pantolonlar var hem spor hem rahat