gurayinannesi Bizimki kırıldı oğlumda evin içinde sürekli kullanıyor eğer burdan makul fiyatla satan varsa almak istiyorum örnek görsel aşağıya bırakıyorum
oylesinebiri__ gurayinannesi benim bebede bunun için ağladı komşuda görünce ama aldığım her oyuncağa ertesi günü oynamıyor 😂 hemen sıkılıyor bi köşede kalıyor ala ala çuval çuval oyuncak depoladik eve
_YanakReisinAnnesii octaviablakee Bizim de bir değişiği vardı oğlum baya kullandı evin içerisinde. 9-10 ay civarıydı sanırım,almıştık bizde. 1 yaşında falan üzerine binip uçup gidiyordu 😂
Aseldurumom_ octaviablakee oo benim kızım iki yaşında hala oynuyor kimseyle paylaşmaz arabasını canım