jasminebk yok ben hiç bir şey kullanmadım. O yaş grubu bebekler inanın aşırı algısı açık ve her konuştuğumuzu, tepkilerimizi anlıyor. Oğlum şimdi 5 buçuk yaşında. 16 aylıktı sürekli ısırma vardı dediğiniz gibi süt çok az emiyordu. Bir gün ısırdığında kızdım, kaşımı çattım ve net bir şekilde meme sana küstü bir daha süt vermiycek dedim. Hızlıca kapattım. Zaten hemen kalktı kucağımdan. Sonrasında da meme istemesine fırsat vermedim, uyanınca uyumadan hemen önce azar azar yemek verdim. Sürekli tok tuttum
Ara sıra istedi özellikle gece, bolca kucağıma aldım, memede süt bitti dedikçe o da istememeye başladı 3. Gece memeyi sormadı bir daha. İlk öncelik net olun, kararlı olun, inanin ki cok akıllılar.