doğumun üstünden 33 gün geçti normal doğum yaptım lohusa akıntım 3 gün sürdü sonra kahverengi akıntıya dönmüştü ama 3 gündür yoğun kırmızı akıntım var regl mi oluyorum lohusa akıntısı mı yeniledi anlamıyorum 3 saate kalmıyor ped değiştiriyorum normal mi yaşayan var mı