İyi pazarlar güzel anneler
Oğlum düzeltilmiş 18,5 aylık aklımda bazı soru işaretleri vardı oyüzden 2 ay önce pskiyatriye götürdüm çok şükür Otizm değil dedi ekran vardı kesmemi söyledi zaten gitmeden bende kesmiştim faydasını da gördüm.2 ay sonra tekrar getir dedi ama daha önce çocuğunu psikiyatriye götüren arkadaşlardan duyduğuma göre ileriki zamanlarda bu durum çocuğun karşısına çıkıyormuş ( yetişkin psikiyatri tanıdığım var oda aynısını söyledi ) tabiki bu oğlumun sağlığından önemli değil ama ekranı kesince ilerlemeler oldu o nedenle kararsız kaldım.Sizlere yaptığı şeyleri yazıcam buna göre sizlerde çocuklarınıza göre değerlendirip bana akıl verirmisiniz ne yapmalıyım.
İsmine bakıyor
Göz teması var
Taklit yapıyor (alkış bay bay öpücük atma merhaba çak yapıyor )
30 kelimesi var sadece anne demiyor 🤦♀️
İşaret parmağını kullanıyor yada istediğini söylüyor elini uzatarak gösteriyor
Çatal kullanıyor
Dışarı çıkacağımız zaman ayakkabısını montunu getiriyor
Kalabalığa girdiğinde genelde huzursuz değil ama mesela oyun alanına gitti tek oynamayı seçti daha küçük olduğu için mi bilmiyorum
Yüksek seslerden etkilenmiyor
Sadece heyecanlandığında ellerini çırpıyor ( kanat çırpma )