erkekannes öncelikle taze anneliğiniz hayırlı olsun gülerek büyütün minnoşunuzu. Tam olarak sizin zamanlarınızda yani 2,5 aylıkken uyku problemi ve meme reddini aynı anda yaşamaya başlamıştım. Bebeğim gece uyumuyor gündüzleri de 40 dk 1 saatte bir uyanıp uyanıp geri uyuyordu. Bir de buna ek olarak etrafı yeni keşfettiği için sürekli memeden kendini itme vardı. Ben de o zamanlar bunu meme reddi sanmıştım ama sonradan öğrendim ki meme greviymiş. Bunu nasıl aştığıma gelecek olursam memeyi genelde uykuluyken teklif ettim, gündüzleri kucağımda emzirdim tam 1, 5 ay. Kucağıma alıp odada gezerek emzirdim ve faydasını da gördüm. Gece uykuya geçerken de aynı şekilde kucakta dolaşıp aynı zamanda emzirip mayıştırıp ondan sonra yatağa oturup emzirmeye devam ediyordum. Gerçekten çok zordu belim tutuluyordu. Bebeğim resmen memede ağlıyordu. Ama geçiyor pes etmeyin. Sonrasında çok rahat edersiniz sağıp vermek çok çok zahmetli ya da mamayla beslemek. Yeni doğan döneminde sağıp verdiğim de olmuştu. Sağ bebeği besle biberon dezenfekte et önceki sütü veriyorsan sütün ısısını ayarla bir sürü iş gerçekten o dönem çok yorucuydu. Bebişi emzirirken stres olmayın ve sessiz sakin loş hatta karanlık bir yerde emzirin. Stres olmamanız çok önemli çünkü bebişler hissediyor. Sizi çok iyi anlıyorum. Geçmeyecek gibi geliyor emmeyecek mi doymuyor mu korkuları yaşıyorsunuz ama bu korkuyu atın içinizden kendinizi olumlu motive edin. Sütünüzü artırmak için de bol bol uyuyun. Bence beslenmeden daha çok dinlenmek süt yapıyor . Biberona bence tekrar dönmeyin ısrarla deneyin. Üstünüzde kıyafet olmasın emzirirken tamamen teninize temas etsin bebiş. Duşta emzirenler de oluyormuş ama hiç denemedim ben ayakta emzirerek çözdüm. Umarım siz de emzirerek bu ayları ve daha fazlasını görürsünüz.
erkekannes
erkekannes