hayalkbr emzirdikçe süt artar ve onun midesi daha küçük az bi sütle doyar ve sık sık emmek ister bence mamaya gerek bu durumda 40 günlük olmuş zaten siz süt artırıcı kullanın. Ağlaması sadece açlıktan olmaz 3 aya kadar gazı olduğu için ağlar, sizin kucağınızda olmak için ağlar :) çok normal