hghg Kızlar bebeği için pasaport çıkarttıran var mı ? Eşim yurtdışında o yüzden ben tek gitsem randevuya kabul ederler mi ki ? İnternette 2 ebeveyn de olması lazım diyor ama tek gidip çıkarttıranlar da olmuş bizim bir tanıdığımız mesela
gg3848 hghg biz eşimle beraber gittik ikimiz de sordular sanırım eşinizin vekâlet mi ne vermesi gerekiyor yani bir kağıt hazırlamanız gerekiyor diye biliyorum
betulggd hghg tek başınıza çıkarmanız için eşinizin vekalet vermiş olması gerekiyor. Biz eşimle beraber gitmiştik ikimizin de imzasını almışlardı.
hghg gg3848 evet internette de öyle yazıyor ama eşimin arkadaşı tek gidip çıkartmış o yüzden kafam karıştı
hghg betulggd internette de öyle yazıyor ama eşimin bir arkadaşı tek gidip çıkarmış ama ilçedeymiş sanırım o yüzden