Selamlar,
Bebeğim tam 2 aylık, emzirdiğim zaman yeteri kadar uzun süre emmiyor 10 dakika emiyor bırakıyor ve yeteri kadar doymadığını düşünüyorum çünkü uykuya geçişte zorlanıyor. Sütümü sağıp verdiğimde tamamını içiyor ve daha kolay uyuyor. Şuan küçük olduğu için mi memeden uzun süre emmiyor? Bu durumu yaşayan var mı?