Orenda_ Minikkalbinannesi Bende çok severim geçen bahçeden ısırgan otu toplamıştık o da ayrı güzel oluyor şifa niyetine inşallah 🙂anneciğinin ellerine sağlık
Minikkalbinannesi Orenda_ ısırgan oyu hiç yemedim ama madımak severim bizim meşhur yemeğimiz 😂😂teşekkür ederiz canım
gizem1111 uykusuzanne__ bugün gün menüsü yaptım gibi olacak Havuçlu tarçınlı kek Börek Şehriye salatası
minniks uykusuzanne__ saol cnm sizede afiyet olsun yok yemez malesef o makarnaya veya tosta talim bugun 🤣🤣