Bir aydır ek gıda sürecindeyiz. Normalde çok heveliydi kaşığa ağzını açardı yerdi ben bırakırdım çok olacak diye. Bayramda herkes ne güzel yiyen bebek falan dediler. Gittik geldik iki gündür ağzını kilit yapıyor meme dışında bişey almıyor. Eline kaşığı verirdim ağzına götürürdü onu bile yapmıyo